Flyguppvisning .



GAAAH! Vilken underbar helg jag har haft! Hängde med fantastiska Lotta hela dagen igår, vi hade pyjamasparty här och blev bjudna på Tacos ! Det var fortfarande varmt ute vid 23.

Idag har vi haft det glassigt, vi åkte upp till pappas nya ställe tidigt imorse .. Fick med oss lilla Nilas som varit en pärla och supernöjd hela resan, vi var på flyguppvisning och jag brände mig rätt ordentligt lite varstans. Men polkafärg it is. VitRandigRöd! Det är det nya svarta har jag hört.


Vi har fått oss ett par goa skratt idag och de flesta ÅT Nilas som har så konstiga ideér för sig.
Nu har vi placerat arslet i soffan och här lär vi sitta ett bra tag!


Nilas apar sig, as always ^^


LeFleü!






Later.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0